Lättläst
Här hittar du vårt lättlästa innehåll.
På alla sidor som har en lättläst version står
Lättläst ovanför texten.
Det finns också en symbol, LL.
När du klickar på den ser du
en lättläst text för den sidan.
Här hittar du vårt lättlästa innehåll.
På alla sidor som har en lättläst version står
Lättläst ovanför texten.
Det finns också en symbol, LL.
När du klickar på den ser du
en lättläst text för den sidan.